Dargilita.lt

Piegāde

1. Cik ilgā laikā tiek nosūtīts sūtījums?

Mēs parasti piegādājam preces 1-2 darba dienu laikā.

2. Vai es varu sekot līdzi pasūtījuma statusam?

Jā. Pēc sūtījuma nosūtīšanas mēs nosūtīsim jums sūtījuma izsekošanas numuru uz jūsu norādīto e-pasta adresi.

3. Kādas ir piegādes izmaksas?

  • Piegādes cena ar Omniva paku termināliem un DPD Pickup ir €4.40, Latvijas Pasta - €5.20, VIA Venipak kurjeri - €6.50
     

4. Vai es varu saņemt preci veikalā?

Mēs nosūtām visas preces ar pasta palīdzību. Pašlaik nav iespējams saņemt pasūtījumu no veikala.

5. No kurienes jūs sūtāt preces?

Mēs sūtam preces uz Latviju no mūsu noliktavām Lietuvā.
 

Maksājums

1. Kādas maksājuma metodes ir iespējamas?

Jūs varat samaksāt par preci ar bankas pārskaitījuma palīdzību vai caur Paysera sistēmu.

2. Kā es varu zināt, vai mans maksājums ir saņemts?

Pēc maksājuma saņemšanas mēs nosūtīsim rēķinu par apmaksāto pasūtījumu uz jūsu norādīto e-pasta adresi.
 

Atgriešanas politika

1. Kā es varu atgriezt preci?

Lai atgrieztu preci, aizpildiet atgriešanas veidlapu.

2. Cik ilgi es varu atgriezt preci?

  • Visas preces var atgriezt 30 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.
  • Prece nedrīkst būt sabojāta, lietota un ir jāatrodas oriģinālajā iepakojumā.
  • Lai iegūtu vairāk informācijas par atgriešanas nosacījumiem, noklikšķiniet šeit.
     

3. Es saņēmu preci, bet produkts ir ar defektiem, vai man būs jāmaksā par tās atgriešanu?

Naudas atmaksa par precēm, kuras ir ar defektiem ir brīvu. Pēc preces saņemšanas mēs atmaksāsim visu samaksāto naudu.

4. Es saņēmu preci, bet man tā vairs nav vajadzīga, vai man būs jāmaksā par tās atgriešanu un cik tas man izmaksās?

Naudas atmaksa par precēm, kuras netiek atgriestas bojājumu vai citu iemeslu pēc, ir jāatmaksā klientam. Jūs varat atgriest preci uz atgriešanas veidlapā norādīto adresi vai arī iegādāties Omniva sūtījuma atgriešanas uzlīmi no mums. Pēc preces saņemšanas mēs atmaksāsim visu samaksāto naudu. Plašāka informācija ir preču atgriešanas sadaļā.

Pasūtījumi

1.  Es veicu vairākus pasūtījumus, vai jūs varat tos apvienot?

Sazinieties ar mums, izmantojot norādīto kontaktinformāciju, un, ja mēs neesam nosūtījuši iepriekšējo pasūtījumu, mēs apvienosim pasūtījumus vienā.

2. Kā es varu ar jums sazināties?

Jūs varat atrast mūsu kontaktinformāciju, nospiežot šeit.
 

Atlaides

1. Es remontēju tālruņus, bieži pirktu lielākos apjomos, vai jūs piemērojat atlaides?

Lai saņemtu atlaides, sazinieties ar mums pa norādītajiem kontaktiem.